fredag 18. november 2011

Deborah Lippman ...and how-to!

I dag håper jeg å få kommet meg på en fagligsosial greie på slutten av dagen, og neglelakkvalget var da opplagt. En av mine siste anskaffelser fra Deborah Lippmann, nemlig Brick House. Jeg er nok ingen moteløve -at all!- men selv jeg vet at rustrød er en av høstens farger.

Og - jeg får innimellom spørsmål om hva annet jeg bruker, av underlakk og overlakk - så derfor deler jeg det her i dag også.

Underlakk: OPI Nail Strenghtener
Når jeg opplever at neglene virker porøse, fliser seg lett opp, så tar jeg på denne.

Neglelakk: Deborah Lippmann, Brick House

Overlakk: Seche Vite
Denne overlakken gjør at jeg kan ga på neglelakk om morgenen, før jeg går på jobb. Den er tykk og man tar en dråpe og snører den ut over hele neglene. Den 'herdes' på en måte, og slik holder neglene i mange dager. Jeg kjøper mine Seche Vita hos www.sapebobla.no

1 kommentar:

  1. Brick House er en nydelig farge, absolutt!! Og jeg synes DL-lakkene er av veldig god kvalitet, lette å legge og tørker raskt. Er glad jeg har denne, og det blir nok flere DL-lakker på meg utover! :-D

    SvarSlett